maanantai 8. kesäkuuta 2020

6 lempparia

 Tässä kun odottelen iltalääkkeiden vaikutusta kipuavaan selkä särkyyn,niin aattelin esitellä 6 mun lemppari sekalaista juttua. 


1. Teksti kortit/taulut

- Rakastan kortteja ja tauluja, erityisesti kivoilla teksteillä. Valitsinkin yhtenä päivänä pienestä nettiputiikista ihania postikortteja ja yksi niistä pääsikin yöpöydälle muistuttamaan elämän tärkeistä asioita.
2. Popparin makuiset maissikakut

- Siskoni vinkkas mulle näistä ja kyllä maistuu, liiankin hyvin. Täytteillä tai ilman. 
 3. The Ordinary ihonhoito sarja

- Oon jo pitkään haaveillut näistä tuotteista ja etsinyt puteleista tietoa. Koska rakastan kosmetiikkaa niin oli ihana saada vihdoin näitä tuotteita oman kylppärin kaappiin. Vielä sen verran vähä aikaa käyttänyt, etten kunnon arviota pysty antaa,mutta tähän asti vaikuttanut oikein päteviltä purkeilta. Niin ja hintakin on sopiva mun kukkarolle.
 4. Lidlin poppari jätskit

- Ilmeisesti tykkään popparin mausta,vaikken itse popcorneja juurikaan ikinä osta itelle. Nämä jätskipuikot on vaan niin hyviä ja näitä on tullut kyllä kahvin kaverina ( ja ilman kahviaki) syötyä yks jos toinenkin. Pitäisi vähentään.
 5. Virkkaus

-  Viime päivien harrastuksena on ollut rento virkkaus. Mitään erikoista ei mun käsissä koukulla tule,mutta hyvin persoonallisia kesto vanulappuja ja rättejä on tullut iltaisin nojatuolissa pyöriteltyä. Oi, että kun osaisi tehdä kunnon käsitöitä!


6. Krysanteemi leikokukat

- Kukat on vaan niin mun juttu! Koska tän hetkistä asuntoani en voi kuorruttaa kesäkukilla ja istutuksilla ( joka kyllä harmittaa) niin on tullut ostettua leikkokukkia maljakkoon vähän useammin. Yleensä ostan neilikoita,mutta nyt uudeksi lemppariksi on tullut lidlistä 2,99e maksavat krysanteemi kimput. Niin runsaita (voi viedä vaikka yhden oksan siskolle tai naapuriin), kestäviä ja kauniita. 

Sain myös siskoltani perinteisen ruukku pelargonian, ja toivon että se nyt pärjäisi täällä pikku asunnossa!
Sellasta, vähän erilaista postausta tällä kertaa. 

Vkl oli mun rakas ystävä vihdoin yökylässä, tänään olin siskon ja sen lapsen kanssa lääkärissä ja illan istuskellut vaan kämpillä. Tämän viikon tarkoitus olla Oulussa ja sitten taas Oulaisiin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti